CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

Busy ker?

Nampaknye da lame tak update blog nie... malas sbnrnyer.. Banyak mende yg jadi sjk akhir2 nie...yg best n yg tak best. huhuhu...

Yg best...=)

1) Pg jalan2 ngan housemate yg sengal..Neya + Aniz. Yg sorang dengan Torn City and lagi sorang dgn Twilight series ala2 HP.Aku???? malas nak layan minah 2 org nie...hahaha. Buat cik Zalikha thanks la kerana telah berjy memperdaya otak neya...huahuahua.

2) Aniz blanjer kat Secret Recipe. Aku mkn Chicken Lasagne sampai hbs..amazing kan? hoho. kalau saper rapat ngan aku memang tau la tabiat mkn aku guane...

3) Qekah Iman Hanani anak sedara Neya yg chumel itu... hehehe. Time nie ader la exercise sket..huahuahua. Tp bngn lambat jgk.Penat la ktkan. =p. Best gak dengar org berzanji and lagukan dodoi Si budak kecil itu. Cerita tentang dari alam rahim hingga besar..Yg best nye Criter tentang Rasulullah jd teladan...

4) Lawat site for my sampling..huhu. da dapat kelulusan piahk yg sepatutnye. Harap bleh start cepat and collect data.

5) Mak n abah datang rumah.=)

6) Budak gl TC bawak kreta prof...haha

7) Org dari CLEAR SDN BHD wat meeting ngan prof, so thats mean our project will be started soon...

8) Umah da ader tv = astro. so bleh tngk CSI..hikhik

9) teman neya ngedate kat Chop n Steak... upah neya blanjer watermelon juice + gordon blue chicken chop. (tiru SR).haha.


Yg tak best...=(

1) Memang aku akan ingat sampai bl2. Stuck dalam lif..huhuhu. Walaupun kejap tapi ckp bt aku ingt sampai bl2...Aku tak pk lain tp tkt lif tu terhempas jer.hahaha.

2) Prof sedikit mara ngan ktorg sbb lambat g follow dier kat MINT b4 g site hr tu ngan Mr. Cristine. But for the first time aku naek CRV that made in France yg gear, hand brake sume kat tempat yg paling hampir ngan stereng...hoho. Jakun la jap kat.

3) Keje and assignment for subject da menimbun2.huhuhu. so must start from now... nanti da bz susah.

4) Kene present master proposal 11/3...tak lm lg.huwa...

5) Result application for GRF tak kuar lg..harap2 berjaya.

6) da start bunyi mercun yg maner sangat2 la menyakitkan hati dan jantung aku...kadang2 rase mahu baling sofa buruk di depan umah aku nie ke bawah jer..arghhhhh!! Aku tak kisah tp bg warning awal2 dulu nak maen..haha. BULEH??

7) Apit saya da pindah penang..hukhuk


So setakat ni jer la aku update kisah dr aku nie..huhuhu. Ops luper plak. smalam g lawat Jash, one of my fren kat hospital serdang. Die apendics. Kcian,tapi thanks la pd doc kat PK UPM kerna tindakan pantas mereka..so tak la si Jash tu menderita sakit lm2...Jash Masuk spital hari nie sok da operate...semoga Jash sempat sembuh...=).


3 comments:

ieka zalikha said...

Buat cik Zalikha thanks la kerana telah berjy memperdaya otak neya...huahuahua.



iekazalikha: isk..keji gile ayat along..huu..mane tau neya addicted cmtu skali..uwaaaaaaaaaaaa
yela..ika yg salah :(

along nurazlin said...

ala... ieka bucuk2. terase ker???sowi tau!!! hehehe. along tak salahkan ieka pon. ieka tikam la neya dr belakang biar die kalah...hahahha. ieka nak tau asyik2 tc dier jer...hahaha. mcm la real kan??? crite die kawen, dier beli rumah...kalo btul tak pa gak kan.ieka tngk mst ieka geleng kepala....huhuhuh. along sampai ugut nak tkr pasword tau.huhuhu. ieka jngn mare tau... ieka ajar jer kan, cm respon neya yg over kan. along nak nasihatkan ieka...songlap dt neya yg dier bg ieka pegang tuh...hahahahha. along memang keji.=p.pastu ieka amek aset dier sumer..hahahahha

ieka zalikha said...

hee..mane tau neya addicted cmtu skali
ika pon addicted gak..hee

duit neya ade lg 2.5 juta kat ika
byk tu..

:D

ps: ika xmara pon..hee..